Hjem
Om Mamut
Flere end 400.000 kunder forenkler hverdagen med løsninger fra Mamut

Priser og udmærkelser

Mamut har vundet en række priser for sine produkter.

Mamut vinder 2009 Microsoft Worldwide Partner Award
Mamut er blevet kåret som vinder af 2009 Microsoft Worldwide Partner Conference Award for Mamut One i Software-plus-Services. Mamut vandt i konkurrence med i alt 2000 virksomheder fra hele verden. Microsoft Worldwide Partner Conference Awards anerkender de partnere, der har udviklet og leveret ekstraordinære løsninger baseret på Microsoft-platformen inden for det seneste år.

Mamut One – en af finalisterne ved IT-innovations prisuddeling
Software + Service løsningen Mamut One modtager officiel anerkendelse: Mamut One var en af finalisterne ved Bayerns Innovationspris, der afholdes i den tyske delstat Bayern

Mamut vinder prestigepres i Storbritannien
Mamut Validis, et samarbejde mellem Mamut og Future-Route, blev i går kåret som vinder af den prestigefyldte pris ”2008 Accountancy Age Awards” for ”Best Use of Internet – Business”. Mamut Validis er en nøglekomponent i den komplette forretningsløsning Mamut One, som kombinerer fordelene med forretningsapplikationer og internetbaserede tjenester.

Best i Test i PC World 2008 (Norge)
Mamut Office blev i september 2008 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets 13 ledende økonomisystemer for små virksomheder.

Best i Test i PC World 2007 (Norge)
daTax Totaløkonomi blev i september 2007 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets ledende økonomisystemer for små virksomheder. Mamut Office kom på andenpladsen.

Mamut Enterprise anbefales af Personal Computer World (UK)
I december 2006 blev Mamut Enterprise vurderet af Alan Stevens i Personal Computer World, som blandt andet skriver "opsigtsvækkende omfattende software til styring af virksomheder, til en rimelig pris" og giver systemet 5 stjerner af 5 mulige i kategorien "value for money".
Læs mere (engelsk)

Best i Test i PC World 2006 (Norge)
Mamut Online Backup blev i november 2006 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af backuptjenester på internettet.

Small Business Software of the Year 2006 (UK)
Mamut Enterprise blev i november 2006 kåret til 'Small Business Software of the Year" i Accountancy Age Awards - igen! Accountacy Age er Englands "premier information source for businesses and finance professionals" og fremhæver Mamuts brede funktionalitet, skalerbarhed, brugervenlighed og gode design som vigtige faktorer.

Software Satisfaction Award 2006 (UK)
Mamut vandt i oktober 2006 den britiske pris AccountingWeb Software Satisfaction Award 2006. Totalt blev der uddelt fire priser og Mamut vandt inden for kategorien funktionalitet. Mamut blev kåret til top tre i fire kategorier. Prisen uddeles af britiske brugere af regnskabs- og økonomiløsninger.

Best i Test i PC World 2006 (Norge)
daTax Totaløkonomi blev i september 2006 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets ledende økonomisystemer for små virksomheder. Mamut Office kom på andenpladsen.

Small Business Software of the Year 2005 (UK)
Mamut Enterprise blev i november 2005 kåret til 'Small Business Software of the Year" i Accountancy Age Awards - igen! Accountacy Age er Englands "premier information source for businesses and finance professionals" og fremhæver Mamuts brede funktionalitet, brugervenlighed og gode design som vigtige faktorer.

Best i Test i PC World 2005 (Norge)
daTax Totaløkonomi blev i september 2005 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets ledende økonomisystemer for små virksomheder. Mamut Office kom på andenpladsen.

Best i Test i Mikrodatorn 2005 (Sverige)
I februar 2005 vandt Mamut Enterprise E4 'Bedst i test' i Mikrodatorns test af markedsledende økonomi- og administrationssystemer i Sverige: "Mamut Enterprise E4 kombinerer enkelhed, mange funktioner, gode håndbøger og brugervenlighed på en udmærket måde, og har desuden en sympatisk pris både ved indkøb og for serviceaftalen."

Small Business Software of the Year 2004 (UK)
Mamut Enterprise blev i november 2004 kåret til 'Small Business Software of the Year" i Accountancy Age Awards. Accountacy Age er Englands "premier information source for businesses and finance professionals" og fremhæver Mamuts brede funktionalitet, komplette løsninger, lave pris, brugervenlighed og skalerbarhed som vigtige faktorer.

Best i Test i IT Pro 2004 (Sverige)
Mamut CRM & Sales Professional blev i november 2004 kåret til 'Best i Test' i IT Pros test af markedsledende CRM-systemer i Sverige.

Certificeret af ICAEW i 2004 (UK)
Mamut Business Software blev i september 2004 akkrediteret af britiske regnskabsførere i The Institute of Chartered Accountants in England & Wales (ICAEW).
Best i Test i PC World 2004 (Norge)
daTax Totaløkonomi blev i september 2004 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets ledende økonomisystemer for "brugere, der ikke arbejder fuldtid med regnskab". Mamut Office blev fremhævet som det bedste af de "tungere" programmer.

Certificeret af SRA i 2004 (Holland)
Mamut Business Software blev i maj 2004 tildelt certificeringen "SRA-Gecertificeerd 2004" i Holland. Dette er en meget anerkendt certificering af økonomisystemer, der tildeles af SRA, som er en uafhængig hollandsk forening for revisorer og regnskabsførere.

Best i Test i PC World 2004 (Norge)
daTax WinSkatt blev i april 2004 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets ledende skattesystemer.

Best i Test i PC World 2003 (Norge)
Mamut CRM & Sales Professional blev i november 2003 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets ledende CRM-systemer.

Best i Test i PC World 2003 (Norge)
daTax WinSkatt blev i april 2003 kåret til 'Best i Test' i PC Worlds test af markedets ledende skattesystemer.

Årets Produkt i Kapital Data 2002 (Norge)
I januar 2002 blev Mamut Enterprise af Kapital Data kåret til 'Årets Produkt' i klassen for norskudviklede systemer.

Best i Test i PC World 2002 (Norge)
I maj 2002 fik Mamut en første- og en tredjeplads i PC Worlds store test af billige regnskabssystemer for henholdsvis daTax Totaløkonomi Standard og Mamut Office Standard.

Microsoft Fusion Awards 2001: Bedste europæiske løsning til små og mellemstore virksomheder Microsoft
I juli 2001 blev Mamut CRM & Sales af Microsoft kåret til ’Bedste europæiske løsning til små og mellemstore virksomheder'.

Mamut kåret til 'Årets Uafhængige Løsningsleverandør' af Microsoft 2001
I april 2001 blev Mamut kåret til ’ Årets Uafhængige Løsningsleverandør’ af Microsoft. Microsofts administrerende direktør i Norge, Ole Morten Settevik, understregede under overrækkelsen af prisen blandt andet Mamuts evne til at udnytte teknologiske og markedsmæssige muligheder i samarbejde med Microsoft.

MCSP Challenge 2000: Bedste nordiske løsning for små og mellemstore virksomheder
Sommeren 2000 blev Mamut tildelt Microsoft Certified Solution Provider Challenge, og programmet blev kåret til den bedste nordiske e-handelsløsning for små og mellemstore virksomheder.

ROSING-prisen 1999 og 1998 (Norge): Mamut har vundet prisen for ’Årets mest brugervenlige produkt’ to gange!
I november 1999 modtog Mamut Web ROSING-prisen for ’Årets mest brugervenlige produkt’ af Den Norske Dataforening, og blev dermed det eneste selskab, der har fået to ROSING-priser. Mamut vandt samme pris i 1998 for produktet GBA Enterprise (senere Mamut Enterprise).

Mamut: Best i test 1999 (Norge)
Mamut blev Best i Test i PC World Norge for både bedste personlige økonomiprogram og bedste personlige skatte- og økonomiprogram.

Mamut: Best i test 1998 (Norge)
Mamut blev kåret til Best i Test i Datatid og blev også kåret til Best i Test i PC World Norges store test af økonomisystemer i november 1998. Desuden blev Mamut Best i Test i PC World Norge samt på "TV2 Hjælper dig" for bedste skatteprogram.

Mamut: Best i test 1997 (Norge)
Mamut blev Best i Test i PC World Norge for bedste personlige økonomiprogram.

Mamut: Best i test 1996 (Norge)
Mamut blev Best i Test i Datatid for bedste personlige økonomiprogram.

Mamut: Best i test 1995 (Norge)
Mamut blev "Editors Choice" i PC-Magazine Norge for både bedste personlige økonomiprogram og bedste skatteprogram.